Dinners arbetar idag med stora internationella företag runt om i Europa. Vi koordinerar vår produktutveckling för att vara nr. 1, i Sverige. För oss är det av betydelse att vi är vinnare och att tävla mot våra konkurrenter.
Dinners satsar på kvalitet
Vi kallar det servicekvalitet och den skapas genom vardagens strävan att alltid leverera det Dinners står för: ”fresh, fun & surprising prices”.
Med servicekvalitet menas viljan och ambitionen hos alla medarbetare att skapa positiva upplevelser för våra gäster, där glädje är en viktig ingrediens när vi arbetar.
Dinners använder enbart högkvalitativa råvaror från närliggande bönder och producenter. Våra medarbetare har kunskap om hantering och presentation av produkter.
Eftersom företaget ständigt utvecklas måste organisationen förnyas och moderniseras hela tiden, ny teknik och drift införs ständigt och anpassas till verksamheten. Vi följer och utvecklar trender.
Vi strävar efter att utforma våra ytor och lokaler så flexibla som möjligt, på så sätt kan vi se till att de är ändamålsenliga och kostnadseffektiva och att kunden ständigt upplever en förnyelse.
Dinners går mot en internationalisering
Marknaden och trenderna förändrar sig. Dinners har genom sitt kontaktnät studerat utvecklingen av branschen och kommit fram till att kundens önskemål om fräsch mat utvecklas snabbare än beräknat. Dinners har utvecklat ett koncept med fräscha rätter av fast food betonad karaktär för lunchtid och testar just nu ett intressent coffeshop koncept. Detta koncept vill Dinners etablera i Sverige och Europa.